CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 13, 2008

.: MAHA 2008 :.

13th august 2008
WEDnesday; MAHA 2008

salam~ ;)
spt yg di plan pd ptg selasa.. plan nk ke MAHA esok pg2..
plannyer jam 8 nk terus pegi sbb nk bfast kt sana
smpai2 ofis jek, aku call kak intan tnya dia kat mana
tunggu dgn kak intan kt bwah.. lobi Kem. Pertanian
call kak zana tp tk angkat, call kak zab; dia bgtau yg kak zana kt atas bru nk minum2

aik?! kata nk gi pg2.. alih2 tukor plan nk bfast kt ofis dlu.. aku ngan kak intan nk pegi jek dulu tp kak zana ajak gi sama..

aku ngan kak intan terus ke cafe mmbeli bfast & terus naik ke atas.. :( makan dulu eh~

dlm kul 9 aku, kak intan, kak zana & kak zab terus bertolak ke MAHA di area serdang
kak ju tk jd nk ikut sbb pening2.. so kami ber4 jek yg gi..
dgn kereta VIOS kak zana terus ke tapak MAHA yg aku pun pening2 lalat gk jln dia..
tk ingat ler.. hehehehe~

ntah mcm mana kitorg bleh terlepas dr parking yg kna byar RM5 tuh.. so selamat ler RM5.. hehehehehe ;P

tmpat pertama yg dituju; Dewan D.. jln2 jln2 makan sample.. aku, kak intan ngan kak zab beria mkan sample tp kak zana yg bnyak beli.. belinyer seorg, testernyer smpai 4 org.. ish~ ish~ ish~

tmpat yg menarik utk mengambil gmbar.. kedai menjual pokok2 bunga. cntik ler~
tp tgk jek lar 8)

gmbar pertama ku yg dicapture oleh k.intan..
thanks k.intan ;)
"cntiknyer bunga2 nih.. dan mahalnyer bunga2 nih"



teruskn perjlnan di dlm Dewan D.. tp bnyak gk kedai2 yg tk bukak lg..



"berani ke aku nk cuba KOPI PERIA nih?"





"sluurrrpppp... slurrrppp..."
kak intan kata muka aku klakar :P [sbb terbyang kepahitan peria]
mimik muka mcm pahit jek tp rasa mcm kopi biasa
hahahahahahaha~

nk ajak kak intan bergmbar konon2 bwak kereta nih.. skali ada security ler.. so tak berani ler..

"lps nih nk beli kereta plat VIP gk ler.. VIP 7! :P"





meneruskan jln2 dlm Dewan seterusnyer.. lalalalalala~
"cntik gk bunga nih.. tp nk letak mana kt umah?"



JABATAN PERTANIAN
gmbar kt logo jab pertanian nih sengaja diambil utk ayue.. aku tau mak kau keje jab pertanian negeri sembilan.. hehehehehehe~
mari kita lihat aper yg ada dlm jab pertanian punya booth nih..



"wahhh! ibu kayu besar.. besar.. tp bkn utk dijual"

"nangka nih pun.. alamak aiii.. besarnyer~"


[MAHA 2008]

"mangga~ mangga~"

disbbkn tk ada kereta SAGA kuning [feveret colour] so lps nih boleh beli jentera nih plak sbb dia warna kuning!!! hahahahahahaha~ ;P

"my next car" uhuk.. uhuk..

lps penat ronda2 dlm Dewan, kami pun menaiki trem.. byar RM1.00 [kak intan yg byar] mekacih~ mekacih~
seronok menaiki trem.. lalalalalalala~

proudly present to u all.. KAK INTAN



inilah trem nyer~ BOER trem..
yg kami naik sebnyak 2 kali


sblm bertolak balik aku ada ler beli sekilo setengah mangga.. manisnyer~ itu jek yg aku beli sbb susah nk bwak balik KL nnti. yer ler aku kn naik BAS PEKERJA.. [kita kn pekerja kilang putrajaya.. kn ayue? kn?]



dlm 130 ptg kitorg pun bertolak balik ke ofis.. smpai aku tk mkan tghari ler sbb bnyak sgt mkan sample. tmbah plak mkan buah2 yg diorg kata mkan jek.. aku pun cuba ler smpai kenyang.. hahahahahaha~






ABG.. dis pic special for u.. becoz i know u love it so much~ XOXOXO





p/s: abg.. tp mangga nih tk dijual.. dia display jek.. hehehehehe~






penghargaan.. terima kasih kak intan sbb amik gmbar sya pkai camera bru LUMIX kak intan.. terima kasih kak zana sbb bg tumpang kereta VIOS kak zana.. terima kasih kak zab sbb pegi sama2.. terima kasih semua~

2 comments:

Intan Sharina said...

najwa..awat letak gmbr k.intan yg tu???hitam banget ma..hihihi..dah la k.intanb tak cun..skali najwa letak gmbr tu..lg la tak cun..hehehe..hitam semacam jer k.intan tgk...hahaha

najwa sarah said...

tk per~
cun aper..... org sblhnyer.. hehehehehe~
mmg ler kita nmpak gelap kak intan sbb kita duk jln tgh2 panas dr dewan nk ke tmpat trem tuh