CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 20, 2008

tepat jam 1.00 ptg~

hari nih last day kursus khusus..
yeaaahhhhh~

tk der class dh
tunggu esok utk dinner
so bz sgt2 utk preparation

so comment aku sepjg di AAN
seronok? bleh ler skit2.. mula2 seronok. pastu rasa lama sgt sbb kna dok sini 7 minggu dan tk sbar nk balik ofis jek.. naik bosan lak asyik kna gi class jek.. mcm2 blajar dolu2 jek

yg klakarnyer.. hari nih kitorg kna pulangkan kertas2 nota yg diberi.. sbb kami CD nnti.. akan dpt ker? tunggu dan lihat.. ;P
yg sgt2 klakar [tp aku rasa POYO] fail pun kedekut nk bg.. kna pulangkan.. ntah aper2 ntah~
disebbkn SAYA YANG MENURUT PERINTAH.. pulangkan jek lar
tp aku rasa mcm tk rasional
tau ler nk KMK pasal pengurangan kertas
tp biler nota yg dikutip balik
sgt menyusahkan dan nota2 yg diconteng tuh.. pandai2 ler pihak AAN padam [hahahahahaha~]

tk pernah aku pegi training center yg kna pulangkn nota.. di AAN jek yg buat mcm nih
so comment aku.. DUIT BELI KERTAS TUH DUIT RAKYAT ARRRRRR~ APERSAL KORANG KEDEKUT SGT!!!!! cis~

aku kna balik dr kursus dgn tangan kosong.. balik nnti mama abah tnya mana mota kursus yg pegi 7 minggu..
aku ngan confidentnyer AKAN menjwab~ semuanyer tlh terinput dlm memori otak anak mama abah yg bijak pandai ini.. [korang rasa aku leh ingat ker apa yg pencermah terang kt dpn? sedangkn muka diorg pun aku dh lupe di saat aku taip blog nih ;P]

2 comments:

Are-UM -Sahrom said...

So, dah abis berkursus la ni...msti lps ni mnjd pkrja yg cmrlng kan..

Awa, dia amik kertas tu, msti nk kitar semula..blh dpt duit...yela, bli krts gna duit rkyt, jual kertas tu, dpt duit dr Apek..x gitu ke??

najwa sarah alias said...

kertas pun bleh menjd isu kn.. pening~ pening~ ;P