CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 26, 2008

eryn's wedding @ PWTC

ini dia~ Eryn's wedding

mesti korang ttnya ek saper eryn ini?
dia satu sek men ngan aku [SMKPT], netball team aku jugk.. dh kawin kawan2 aku ek..
bile masuk uitm shah alam.. jumpa eryn lagi.. tp lain course ler sbb time sek pun kitorg mmg dh aliran lain..
biler citer pasal eryn nih.. aku teringt citer sedey dia.. eryn nih sbnarnyer dh btunang ngan org johor.. kawan chatters dh dh kenal & bcinta sejak sek men lg.. aku pun tlibat gk ngan chatting2 nih.. tp tk aktif sgt lar.. gath tuh ada ler sekali dua kot join.. hehehehehe~
tunang eryn yg dlu tuh telah meninggal thn 2005 ke 2006 mcm tuh kot [maaf eh eryn kalau salah].. sedey ek.. time tuh eryn mmg agak down skit.. mana tk down dh lar time tuh tgh study.. ada berita sedey plak tuh.. kuat btul kau eryn melalui dugaan hidup nih kn..

tapi tanggal 19/12/2008 eryn tlh selamat diijab kabulkn dgn faizul..
notes to faizul: JAGA KAWAN SAYA INI BAIK2 YER~ ;P



dlm pkul 9 mcm tuh.. ketibaan pengantin ke dewan merdeka PWTC..



pengantin bsanding di atas pelamin.. gold gitu.. yg jd pengapit eryn tuh ialah adik pompuan dia sendiri..



sambil makan ada psembahan tarian lg.. class gitu~ yg penting tgh pelamin tuh.. mak aiiii!!! grand wooooo....


meja makan VVIP.. kagum aku pegi wedding mcm nih..


yg bestnyer ada NASH!!! nih adik bongsu eryn tgh bduet ngan nash.. nash nih mmg rapat ngan family eryn.. time eryn nikah kt masjid wilayah pun nash ada.. huiiiyyyoooooo~


sempat aku bsalam ngan eryn sblm eryn naik ke pentas balik utk upacara mmotong kek.. THANKS ERYN for invinting us~


on da way balik tuh smpat gk bgambar.. "sila naik ke atas utk ke wedding eryn" hikhikhik.. ;p


muka2 gembira dr kami slps gi wedding eryn yg GRAND giler pernah aku gi.. hukhukhuk...


~cinta saya~


sblm ke kereta yg kitorg dgn selambanyer park tepi jalan dpn the mall [nasib tk kena sama lg ;p]
abg sempat gk tgk2 kereta idaman yg dia nk beli.. hehehehe~



P/S: THANKS ERYN & CONGRATS ON UR WEDDING!!!

0 comments: