CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 31, 2008

knape sya slalu mcm nih??

pg2 bngun dlm 615 benda wajib buat.. tgk HP
ok~ tk der msg or misscaled.. mandi...

*siap~ siap~ siap~*

715 dlm keta sudah..
alamak! luper call abg.. dh bngun ke tk dia tuh
layan movie gundam ntah smpai pkul brape.. ntah2 smpai pg

tekan HP.. eh.. eh.. bile plak ada answered call nih.. from abg lak..
kul 1130pm.. bkn aku dh tido ker??? pelik~ pelik~
aku rasa aku tk der jwab phone..
call abg dlu.. oohhh~ dh bngun.. bgus.. bgus..

"abg ada call syg ker smlm?"
"ada"
"haaaaa???!!! ada??!!!" syg ckap aper?"
"syg ckap syg ngatuk.. nk tido"
"oh ok"

knape aku slalu mcm nih? tk ingt aku ada jwab phone mlm2
ini bkn yg pertama kali tjd
ttp sudah yg ke... beribu2 kali kot
najwa~ najwa~ masih tk berubah
kesian aku :(




so;
tolong jgn call sya kalau agak2 sya dh tido.. nnti sya tk ingt sya ckap aper.. pas2 nnti sya tckap yg merepek2.. [sbnarnyer takut tcakap RAHSIA BESAR] ;P

0 comments: