CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 31, 2008

kenangan~

pg2 masuk opis.. biasa ar~ bukak comp..

uik am dh online YM nyer.. dia tulis "lokasi:kluang tujuan:kira lembu"

hahahaha~ kira lembu weeeiiiii...

kul 3 lebey szqan YM

me me: ohoho
me me: saye berbau tayar..
me me: huwaa
najwa alias: awat??
najwa alias: stok count kh?
najwa alias: biasa hujung2 thn stok count

me me: aah
me me: huwaaaaaaaa
me me: tahla...buat je la..
me me: p tinggal saya sorg2 watpw
me me: manele saye tahu
me me: huhhuh

najwa alias: senang jek stok count
najwa alias: suruh org tuh kira
najwa alias: kalau sama ok
najwa alias: kalau tk sure reconcile balik
najwa alias: -abis-

me me: takpelah najwa.. dah lepas pun
me me: biarla

hahahaha~ kira tayar weeeiiiii...

eh... eh... YM k.ann lar.. [senior auditor JAMAL, AMIN & PARTNERS]

najwa alias: hi k.ann
najwa alias: tk der stok take ker?
anne Rashid: hai
anne Rashid: kat ner?
anne Rashid: x de
anne Rashid: sabtu dah g tracome
anne Rashid: tracoma


hahahaha~ kira spart part kereta weeeiiiii...


sya rindu ketika menjadi AUDIT ASSOCIATE II di JAMAL,AMIN & PARTNERS
time2 hujung thn dan awal thn nih sibuk buat stok take

31/12/2007
aku dlm pjlnan ke gua musang, kelantan.. smpai dh mlm.. siap mkan2 dlu
byangkn kna stok take kt gua musang aku sorang jek pompuan.. ada patutkh???
ttp paham sbb auditor mmg kna gitu.. alasan manager aku suruh aku gi sorang sbb
"kamu kn lasak najwa.. tak per kn.." kata-kata AAB
yer ler sgt lasak.. mana tk nyer smpai kt kesedar inn
aku dok dup dap dup dap~ takutnyer.. sbb bkn dok hotel 5 star kn..
INN jek.. byangkn jek ler.. nama pun GUA.. kuikuikui~

1/1/2008
start kna buat stok take kt kesedar inn, kesedar perkilangan, kesedar dagang
yg excitednyer.. aku menjoinkn diri memnajatkn tangki minyak kelapa sawit yg maakkkkk aiiiiii
tingginyer..... aku gagahkn ler diri w/pun sbnarnyer gayat nk mampus!


yg pastinyer;
aku dh start rindu kerja2 dulu.. tp biler pikir2 balik tk sanggup dh nk jadi auditor kt audit firm.. tak larat weeeiiii.. kul 6 pg bru bleh balik umah kul 830 pg kna masuk keje balik... patutkh????
[lu pikir ler sendiri!!!!] ;p

0 comments: